tisdag 9 november 2010

Här anmält hela familjen till babysim, till veckan får vi nog veta vilket grupp vi hamnar i.
Och när det börjar, den första gruppen börjar i januari.

Har fotat lite med systemkameran, har inte gjort det på säkert ett år.
Känns att man är rätt ringrostig :P
Tur att Alvin ställde upp som modell !



Dock är mitt photoshop spårlöst försvunnet, så har inte hunnit redigera nåt ännu..

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt med babysim, gäller att börja i tid ;) Längtar till imorn då jag får träffa er!!

    SvaraRadera
  2. Ska bli så kul att ni kommer =)

    SvaraRadera