Allt som händer i vårat liv
söndag 21 november 2010
Nu sitter sterion i köket uppsatt på väggen :)
Saknas dock en kabellist.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar