fredag 19 november 2010

Harry Potter var bra, som alla andra filmer. Men nu vill jag se slutet !!

Imorgon har både jag och Anders hockeymatch, så jag hoppas de blir två vinster. =)

Krobbe har skrivit ut dopinbjudningarna åt oss (de vi behövde och några till haha :P )

Idag har det varit en bra dag, började med att jag vaknade 10.30 !!??
Och då sov båda grabbarna, Anders hade gett han mat kl 7 och sen somnade han om direkt.
Åsa, Edvin och Agnes var förbi en stund innan vi åkte på bion =)


Trots att gossen är förkyld så är han på glatt humör, framförallt när man klappar händerna mot hans :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar