Tja! Kul att du också gillar att fota! Fast jag är ju Nikon-fantast :-) har ett 50mm fast objektiv och det är en riktigt schysst porträttglugg. Finns garanterat nått bra liknande som passar till canon.
Hade funderat på ett 50/1.4 Jag körde nikon förut men det blev att byta till canon så jag skulle kunna båda. (lite enklare att sälja dom om man kan dom) så om jag inte hade jobbat på expert hade jag nog inte bytt.. Fast jag är riktigt nöjd! Vad har du för kamera?
Men Canon är ju så mycket trevligare ;) haha, jag har Canons 50 mm och är jättenöjd, älskar det, använder det väldigt mycket faktiskt, så kör på den, har för mig att det finns en variant i "metall" och en i "plast" priskillnaden är ganska markant men i prestanda i princip ingen skillnad :)
Tja! Kul att du också gillar att fota! Fast jag är ju Nikon-fantast :-) har ett 50mm fast objektiv och det är en riktigt schysst porträttglugg. Finns garanterat nått bra liknande som passar till canon.
SvaraRaderaHade funderat på ett 50/1.4
SvaraRaderaJag körde nikon förut men det blev att byta till canon så jag skulle kunna båda. (lite enklare att sälja dom om man kan dom) så om jag inte hade jobbat på expert hade jag nog inte bytt.. Fast jag är riktigt nöjd! Vad har du för kamera?
Men Canon är ju så mycket trevligare ;) haha, jag har Canons 50 mm och är jättenöjd, älskar det, använder det väldigt mycket faktiskt, så kör på den, har för mig att det finns en variant i "metall" och en i "plast" priskillnaden är ganska markant men i prestanda i princip ingen skillnad :)
SvaraRaderaDet blir nog de =) har du ett 1.4 eller 1.8 ?
SvaraRaderaDen här kommentaren har tagits bort av skribenten.
SvaraRaderaJag har en Nikon D200, är supernöjd med den!
SvaraRadera