Imorse när vi vaknade så kändes det lite konstigt att inte hämta lillen och mysa med han i sängen.
Han har ju sovit hos sin farmor och farfar. Han hade skött sig bra :)
När vi hämtat upp lilleman åkte vi till Bingan för att kolla på deras nya kök som pappa håller på att sätta upp, det var inte helt klart när vi var förbi men det kommer verkligen att bli snyggt!!
På eftermiddagen blev det en sväng till stan igen för att se J20 AIK-Löven (Anders bror Henke spelar där).
Vi såg de två första perioderna och då stod det 0-0, vet inte än vad slutresultatet blev.
Blev bjudna på middag hos mamma och pappa, flygande jakob stod på menyn.
Nu på kvällen har vi pysslat på lite här hemma, satt upp en hylla i Alvins rum, en tavellist i sovrummet och en spegel i gästrummet.
Har skickat kort på framkallning som jag ska hämta nästa gång jag ska till stan. Blev inte så snygt när ramarna var tomma.
Har varit trött och slö hela dagen, fick nog för mycket sömn i natt :P
På fredag ska jag ta bussen till Umeå och hälsa på Emma, det är på tiden att jag far dit. Var väldigt längesedan!
Jag och Anders försöker planera så vi ska få ihop julafton (ja, vi är ute i bra tid). Vi vill hinna vara både i Ursviken och på Mobacken. Så vi får se om det går eller om vi får ha "lilla julafton" med ena familjen dagen före eller efter och sen "riktiga" julafton med den andra familjen. Sen göra tvärtom nästa år..