torsdag 11 november 2010

Då har man skottat bort första plogkanten. Börjar gruva mig för vintern, hur ska jag orka?!
Trodde jag skulle tuppa av efter 45min skottning, satan så jobbigt!!
Blir då inte att köpa nåt gymkort, kommer få träningen ändå. Blir väl ut på ett tag och skotta igen, så det inte blir så himla mycket varje gång.

Så frågan är; Är det verkligen Anders som är mannen här hemma, när det är jag som skottar och han ligger inne i sängen med Alvin?!
Taget från köksfönstret. Inte lika välskottat som Maj hade det, men nästan? :)
Eller vad säger du Maj?

1 kommentar: