måndag 1 november 2010

För 8 veckor sedan fick vi träffa vår underbara pojk för första gången.
Såhär stor skillnad är det på han

2st bilder från bb


8 veckor gammal

Ja nu är vi inne i November, helt sjukt vad tiden går snabbt!
Snart jul, jag älskar julen. Anders är ledig typ 2 veckor runt jul, underbart :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar