lördag 27 november 2010

Förlorade mot Modo med 3-1. Vi spelade riktigt bra, förra året förlorade vi med tvåsiffrigt, så det säger ju en heldel. Frida (vår målis) är sjuk så Marcus (från P-98) står för oss i helgen, han är grym =)

Alvin har skött sig bra hittills. Nu sover han.
Anders har fått tillbaka sin förkylning, verkar som mina pojkar aldrig kommer bli friska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar