söndag 7 november 2010

Hade en grymt rolig kväll igår !
Var som sagt den årliga höstfesten, 9e året i rad. Så nästa år måste det bli lite speciellt.
Lite bilder från kvällen;








Sov förövrigt till 12,30 i morse!? Trodde inte jag kunde sova så länge längre :P
Men man kan ju säga att jag passade på när jag väl kunde!

1 kommentar:

  1. ja tänk att vi har haft höstfesten i 9år,måste börja planera 10års jub..tack alla för en super trevlig kväll och gubbe för super god mat=) fina kort du tagit Ida....kram mammma

    SvaraRadera