tisdag 30 november 2010

Igår innan säng dax bada Alvin i hans mormor & morfars badkar. Medan han badade snodde hampe (katten) hans bädd :P
Nu på morgon har han skrattat direkt man kollat på han! Han hade inte ens tid att sova, så jag packade ihop våra grejer och tänkte åka hem men självklart somnade han som en stock medans
 jag gjorde det. Så nu sitter jag hos mamma och pappa och väntar på att han ska vakna. Vill inte väcka lilltrollet när han sover.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar