tisdag 2 november 2010

Har sovit 11 timmar i streck i natt, var välbehövligt :)
Idag har jag haft finbesök av Britta, Anna, Kajsa och Lisa. För er som inte vet det så är Anna min kusin, som bor i stockholm. Kajsa och Lisa är hennes söta döttrar !
Innan främmandet kom så hann jag inte till stan och lämna tillbaka den ena barnvakten vi köpte. Den hade typ alla funktioner som man kan tänka sig, men det kändes  som att vi inte kommer använda det. Så vi behöll den billigare.

Imorgon har vi lagaktiviteter hela dagen, eller från kl 14. Vi ska äta middag tillsammans och sen träna. Det blir en heldag. Alvin ska följa med, sen när mamma slutar (kl 18) ska han följa med henne till Ursviken.

Snart är det vinter, snön har börjat falla lite då å då.. Ska bli så mysigt med jul!!!
Det blir första julen på många år som jag verkligen bara kan ta det lugnt och njuta. Slippa kliva upp kl 05 på juldagen för att jobba.

På Lördag är det den årliga höstfesten ! Den roligaste festen på året.
Här kommer lite bilder från den festen i fjol
Står 1-1 nu mellan SAIK och Timrå. Ser matchen hos mamma å pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar