1a advent spenderades i Sundsvall. Vi fick storstryk, men ändå är alla på bra humör i bussen. Om drygt 4 timmar är vi hemma, i vårt underbara hem!
Länktar till nästa helg, paketleken med släkten på lördag och på söndag är det julmarknad i ske-hamn. Jag har bokat ett loppis bord så håller tummarna att få in lite slantar. Pengarna ska sparas till ett objektiv (Canon ef 50/1,4). Om nån har ett sånt till salu så slå mig en pling!!
I veckan ska jag köpa de sista julklapparna. Ska även jobba några timmar, lär vara sämst! Det var ju ett bra tag sen jag jobbade, men de känns kul.
Våra helger är fullbokade enda till jul;
2a advent - skyltsöndag i hamn
3e - Firmafest med Proline ( fre-lör)
4e - DOp för Alvin
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar