måndag 15 november 2010

Gossen tog sovmorgon, han sover än! (10.23)
Typ första gången jag kan njuta och verkligen äta frukost utan att stressa i mig den. Väldigt skönt.
Vi ska hämta mamma från jobbet idag, hon slutar kl 16. Då ska vi på Jysk.
De håller på att göra om i mitt rum (eller som pappa säger; i det nya gästrummet)

Anders jobbar i Skellefteå i veckan också, lyx!!
Till er som får hem eran karl varje dag - ni vet inte vilken lyx det är. Framförallt när man har en liten hemma.

Ikväll har jag sen träning 22-23, på tok för sent. Men måste ju passa på att fara på träningarna när Anders är hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar