Ja visst är det kul med jul pyssling!!!!!men klart gulligast var lilleman i sin nya tomtedräkt...men ni har varit jätte duktiga=)
Mysigt!! Man börjar verkligen längta efter jul mer och mer nu!
Så mysigt! Oj, vad stor han har blivit. Själv börjar jag om att jobba om en vecka. Gulp!
Det var inte så lite julpyssel det inte. Jag kan snabbt ana vem i familjen du brås på tihi!! Men åååh så söt plutten var i tomtedräkten.
Så fint det där huset var! :)Det är bara bra med mig! Hoppas NI har det bra.Ser fram emot bilder på snön! Här i Oslo är det ingen! :)kram kram
Ja visst är det kul med jul pyssling!!!!!men klart gulligast var lilleman i sin nya tomtedräkt...men ni har varit jätte duktiga=)
SvaraRaderaMysigt!! Man börjar verkligen längta efter jul mer och mer nu!
SvaraRaderaSå mysigt! Oj, vad stor han har blivit. Själv börjar jag om att jobba om en vecka. Gulp!
SvaraRaderaDet var inte så lite julpyssel det inte. Jag kan snabbt ana vem i familjen du brås på tihi!! Men åååh så söt plutten var i tomtedräkten.
SvaraRaderaSå fint det där huset var! :)
SvaraRaderaDet är bara bra med mig! Hoppas NI har det bra.
Ser fram emot bilder på snön! Här i Oslo är det ingen! :)
kram kram