måndag 29 november 2010

Min dator hann inte komma idag, så får hämta den imorgon istället. Ska bli spännande =)

Har köpt en julklapp till pappa idag. Nu är jag snart klar.
Kollar på bilderna från midsommar, här är Alvin i magen :P

Saknar Anders!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar