2 månader går snabbt !
Kl 12,02 idag är det exakt 2 månades sedan Alvin föddes.
Helt överlägset den bästa dagen i mitt liv, som vi hade länktat tills han skulle komma :)
Alvins 2 månaders dag kommer bli lite speciell, han ska nämligen sova hos sin underbara farmor & farfar !
Men först ska han mysa med oss heeela dagen.
SAIK-Djurgården idag, jag ska se matchen på jobbet och Anders/Alvin ska se den hos min mamma/pappa.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar