lördag 20 november 2010

Alvin har fått utskrivet hostmedicin, hoppas de hjälper =)

Nu har Anders åkt på match, jag väntar på mamma. Ska låna en bil av dom, så jag slipper packa ner Alvin i vagnen när han är lite krasslig.

1 kommentar:

  1. Hoppas Alvin kryar på sig snabbt! Jobbigt att vara sjuk och så liten ju!

    SvaraRadera