Började dagen med att köpa mini-blöjor och lite salvor å sånt till bebben, om han vill börja komma ut snart =)
Känner dock inte av nåt, men man vet ju aldrig. Han är iaf välkommen !!
Jag, Anders, mamma, pappa och Krobbe har varit i huset i flera timmar idag. Jag å mamma har packat upp kartonger och pysslat till det lite. Anders å Krobbe har fixat lister och sånt. Pappa har börjat med köket.
Såhär blev det i barnskåpet;
Pappa arbetar;
Han har skruvat upp gipsplattor över väggen med hål från kaklet.
Sätter fast karusellsnurran i hörnet
Idag har vi ätit vår första lunch i huset, blev att prova Thai maten som säljs här i Ursviken på helgerna. Riktigt gott !
Far och son hjälps åt med fönsterlisterna på toan;
Mamma har skurat och dammtorkat alla rummen,igen... Det blir dammigt direkt, men inte så konstigt heller..
Och jag har kopplat ihop hemmabiot, blu-ray spelaren, tv-spel med nya tv:n.. Den åker upp på väggen så småningom.. Har även fixat kablat och dylikt till tv:n i sovrummet.
TV rummet börjar bli klart