fredag 5 november 2010

Vaknade runt 8 idag, så jag klev upp och for till jobbet medan grabbarna sov.
Var kul att träffa arbetskamraterna, de är firmafest imorn men jag kan tyvärr inte vara med. Men jag ska nog åka och se hockeyn med dom en stund.
Har sprungit massa ärenden när jag lix var i stan;
  • Fixat farsdagspresent
  • Köpt babyolja/schampoo
  • Köpt julklapp till Alvins farmor/farfar och mormor/morfar
  • Hämtat ut julkort
  • Köpt en julklapp till Alvin
  • Provat ett par vinterskor som jag ska önska mig av mamma & pappa
När jag kom hem var en mäklare från Mäklarhuset här, vi är mycket nöjda med han värdering =)

Alvin har lärt ha kvar tutten i munnen, vi provade köpa ergonomiska (om det heter/stavas så vet jag inte) som är runda och det går mycket bättre!

Ikväll har Anders match, så vi ska nog åka och kika på när han spelar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar