Har tränat i afton, gick väl okej.. Vi var lite folk så det blev lite väl jobbigt :P
Nu är det greys, eller just nu är det paus. Alvin ligger i gymmet och tränar.
Hart julpyntat lite mer idag, men har inte orkat ta några bilder så det kommer sen.
Känns tomt ikväll när Anders är på jobbet än.. Han kommer hem typ kl 2 i natt :/
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar