fredag 5 november 2010

De ringde från Barnens hus idag och medelade att bilbarnstolen som mamma och pappa beställt till Alvin (i julklapp) hade kommit. Så vi åkte och hämtade ut den =)
Den såg fin ut så jag hoppas vi kommer bli nöjda :)
Den här stolen kan dom ha tills de väger 25kg. Så det är ju (förhoppningsvis) några år !

2 kommentarer: