söndag 28 november 2010

Borta bra men hemma bäst!
Det stämmer verkligen, väldigt skönt att vara hemma.
Resan gick fint, Alvin skötte sig exemplariskt =) Var lite nervös att han skulle bli less att sitta i bilstolen, men han var så snäll och låg och skrattade när man pratade med han.
Vi har just stökat bort all packning, Alvin har legat i babygymmet och skrattat/sprattlat.

Ska bli skönt att sova i sin egen säng. Har lite ont i skallen så ska nog lägga mig snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar