torsdag 18 november 2010

Alvin mår lite bättre nu, tempen är nere på 37,1 så ingen feber =)
Han ska sova mellan oss i natt, då kan vi hålla koll på han + att vi har eldrivna sängar så vi kan höja upp huvuddelen så han får det lättare att andas.

Imorgon ska jag och Anders äntligen göra något tillsammas, bara jag och han. Nämligen se Harry Potter på bio.
Under bion ska Alvin mysa med sin farmor och farfar, när vi hämtat han åker vi raka spåret hem - myskväll =)
Självklart ska vi se tidiga så vi hinner mysas med Alvin innan det är läggdax


2 kommentarer:

  1. Då ses vi kanske på bion :-)
    Hoppas förkylningen går över fort!

    SvaraRadera