Alvin är fortfarande sjuk.. Jag hoppas verkligen det ger sig snart.
Nu är vi hos mamma och hälsar på. Hon julpyntar och jag har slagit in julklapparna som de har hunnit köpa :)
Är sugen att ta fram julgranen imorn :P
Alvin somnade i soffan igår när vi såg första Harry Potter filmen..
Snart ska jag julhandla lite =) Längtar !!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar