Vore kul om ni som läser kommenterar vilka ni är =)
Blir så nyfiken vilka som läser, har ca 100 besökare om dagen..
(klicka på kommentera, välj namn/webbplats, skriv ert namn, webbplats fyller ni i om ni har en egen blogg som jag kan gå in på, ni måste skriva in kontrollordet som kommer när ni skickat kommentaren)
Tja! Sara från föräldragruppen här :-). Funderar på att skaffa en blogg, den hämnar här i så fall: www.sheweb.se ///Sara
SvaraRaderaHeej kuse Ida!! Tack för supertrevlig dag hos dig och Monica idag. Ni har fått det så fint hemma och så har ni ju världens sötaste gosse. Sköt om er. Kramar från Anna&barnen
SvaraRaderaJag läser ju din blogg omän jag inte kommenterar jämt :D
SvaraRaderaInte illa med så många som läser!!
jag läser Ida:) Hoppas vi får träffa er o lillen nu när vi är hemma ihelgen!
SvaraRaderaHej!
SvaraRaderaJag och markus läser den, super få veta vad familjen gör, ser fram emot den varje dag :)
Hej Ida och Anders!!!!!jag och pappa läser eran blogg varje dag och det är jätte kul att läsa och se bilderna ni lägger ut....helst på Alvin=)
SvaraRaderaHej på er!
SvaraRaderaSjälvklart läser jag också och har er tillagda på bloglovin, kul att se hur lillpojken växer! =D
Kram!
Emelie i suomiland läser då och då :D riktigt snygg inredning i huset!
SvaraRadera