söndag 14 november 2010

Startade dagen med en promenad till mamma och pappa där det bjöds på farsdagsfrukost =)
Alvin somnade som en stock i vagnen och vaknade aldrig under tiden jag var där. Han trivs nog rätt bra att sova ute. Nu håller jag på att knåpa ihop en dop-inbjudan. Den blir väldigt enkel.

Ikväll ska vi på 18års kalas hos Palle.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar