Lillebrorsan gick modell igår, han blev verkligen olik sig.
Men lika söt som vanligt :)
Anders är på fest nu.. Jag och Alvin har redan bäddat ner oss och ser på Greys !
Fick hem nya boxen igår, och även första säsongen på Cougar Town. Blir alltså några timmars tv-tittande i helgen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar