Just kommit hem från träning, det är skönt att fara iväg och släppa alla tankar.
Krobbe var hit med en barnstol idag, han hjälpa mig att montera den =)
Det var riktigt kul att prata med en vuxen en stund, annars pratar jag mest med Alvin och hans svar förstår jag inte än haha..
Alvin sussar hos hans mormor å morfar ikväll. Jag ska snart lägga mig så jag verkligen får vila ordentligt.
Imorgon kommer Britta, Anna, Kajsa & Lisa =)
SAKNAR ANDERS!!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar