Alvin är jätte förkyld och har en hemsk hosta.
Tur Anders fick helg väldigt tidigt idag så vi kan hjälpas åt =)
Jag och mamma skulle en snabbsväng på solbacken (slutade med att vi var där i 3timmar)
Blev lite julisar, även Anders kom hem från jobbet med några julklappar. Så idag har vi köpt till Henke, Markus och Vera.
På Barnens Hus köpte jag ordentliga vinterhandskar till Alvin, så han inte ska frysa om små fingrarna. Blev även ett reflex skydd till vagnen, så vi inte blir påkörda.
Fotat lite mer med Peters objektiv. Tycker det fungerar jätte bra, ska nog önska mig ett bidrag till ett sånt när jag fyller år.
Jo filmen var bra! men ja tyckte de va typ för lite actiooon hehe. Men den var helt klart värd pengarna.
SvaraRaderaInte roligt när lillen har sån hosta....stackars liten.....hoppas att det går fort över för det är inte roligt när de är så små och är sjuka....krya på dig kram från mormor
SvaraRadera