Blev sugen på att fota igen så nu har jag tagit fram min systemkamera =)
Hann bara ta några bilder innan batteriet var slut så det är på laddning nu.
Men de här fotade jag min telefonen imorse
Nu ska jag göra mig klar sen åka till jobbet !
Ska ta med mig kameran och prova ett fast objektiv när jag är där, om de har nåt hemma.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar