Allt som händer i vårat liv
tisdag 30 november 2010
Alvin fick en mössa av sin mormor idag, visst är den fin?!
Och känns väldigt varm...
Första inlägget från nya datorn, kommer ta tid innan jag lärt mig den
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar