tisdag 30 november 2010

Alvin fick en mössa av sin mormor idag, visst är den fin?!
Och känns väldigt varm...

Första inlägget från nya datorn, kommer ta tid innan jag lärt mig den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar