fredag 26 november 2010

Packa inför Sundsvall.. 2st matcher i helgen, tagga :D

Det blir så sjukt mycket packning när vi är tre stycken, massa kläder till Alvin behövs.. Han har ju en förmåga att kissa så fort man tar av han blöjan.

Det är snöstorm ute!!!!
Kommer lite bilder i afton, har inte flyttat över dom än..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar