Solen skiner ute, skulle vilja ta en prommis..Men vill inte gå ut med vagnen när han är super förkyld.
Det får vänta, kommer fler dagar.
När vi ska upp till bion i eftermiddag ska jag gå in på bussgods och skicka ett paket. Har sålt ett par skor, kanske även två jackor. Vi ska även hämta vagnen som varit på "rep". Hjulen var vinda.
För tillfället väntar jag på att Anders ska stiga upp (klockan är 12.10!!). Vi ska sätta ihop en bokhylla.
När Alvin blir lite större hoppas jag han vill paddla =)
Har haft så sjukt många minnen från kanottiden. Roliga läger/tävlingar och de bästa träningskamraterna!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar