måndag 22 november 2010

Har ätit middag på stan med Lisse =)
Det blev fish & chips, riktigt gott faktist..

Var på Clas Ohlsons och köpte 2st adventsljusstakar =)
Imorgon blir det att julpyssla hemma !

1 kommentar:

  1. vi köpte stl 68. han har ju stl 62 nu så vi tänkte då kanske han kan ha den lite längre ... :)

    SvaraRadera