Blev en sväng till Burträsk igår, först hälsa jag på min fd klasskompis Angelica och hennes söta dotter Moa.
Sen såg jag Lövånger - KAIF, Lövånger vann med 6-4 och Anders gjorde 2 mål :)
Mamma har lärt Anders att tvätta bort fläckar från sina kläder :P
Alvin och Moa.
Den skiljer bara 4 dagar mellan dom, men det syns ju att grabben är lite tjockare haha :P
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar