Har haft frukost/lunch främmande av Palle idag. Hon hade med sig ett jätte fint uppläggningsfat till oss :)
Det var jätte fint, går att ha som prydnad också.
Efter lunchen åkte jag å gossen till stan för att ha lagaktiviteter med hockeyn.
Vi började med att vara på friskvårds, där blev det samarbetsövningar. Trots att vi levde om en del så sov Alvin hela tiden. När vi var klara där gick vi vidare och körde lazerdoom (har inte den blekaste aning om hur det stavas). Jag har inte gjort det förr, men det var skit skoj! Så det blir det absolut fler gånger.
Hela laget åt sen middag på Dallas, och sen hade vi träning i koppar.
Alvin har verkligen skött sig bra, han sov mest :)
Frida och Emma myser med lillen.
Imorgon ska vi till läkaren kl 9,30 - 2 mån kontroll
14,00 Träffa föräldragruppen.
Sen kommer Anders hem !!! <3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar