tisdag 16 november 2010

Igår rensade jag ut lite för små kläder från Alvins garderob, och när jag ska lägga undan hans "snickardress" så hittar jag ett hål i den. Jag tog med mig den till Lindex och fick reklamera den =)
Det fanns inte kvar nån likadan så jag tog 2st bodys istället



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar