Den 5e december är det julmarknad i Skehamn, när jag var yngre var jag alltid förbi där.
Söndagsmarknaderna är julstämning, alla är glada, det spelas julmusik och det luktar glögg!
Jag har bokat ett loppis bord för den söndagen, har rensat ut saker vi inte behöver/använder. Så nu måste jag börja märka upp grejerna.
Nu ska jag göra lite lunch innan vi ska träffa de andra i föräldragruppen. Idag ska vi vara hos Vera, nära och bra! Blir att ta en prommis med vagnen i kylan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar