Idag har jag och Anders knutit ihop buskarna på framsidan så inte snön förstör dom
Blev sugen på att fota igen så nu har jag tagit fram min systemkamera =)
Hann bara ta några bilder innan batteriet var slut så det är på laddning nu.
Men de här fotade jag min telefonen imorse
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar