lördag 6 november 2010

Idag har jag och Anders knutit ihop buskarna på framsidan så inte snön förstör dom






Blev sugen på att fota igen så nu har jag tagit fram min systemkamera =)
Hann bara ta några bilder innan batteriet var slut så det är på laddning nu.

Men de här fotade jag min telefonen imorse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar