Harry Potter var bra, som alla andra filmer. Men nu vill jag se slutet !!
Imorgon har både jag och Anders hockeymatch, så jag hoppas de blir två vinster. =)
Krobbe har skrivit ut dopinbjudningarna åt oss (de vi behövde och några till haha :P )
Idag har det varit en bra dag, började med att jag vaknade 10.30 !!??
Och då sov båda grabbarna, Anders hade gett han mat kl 7 och sen somnade han om direkt.
Åsa, Edvin och Agnes var förbi en stund innan vi åkte på bion =)
Trots att gossen är förkyld så är han på glatt humör, framförallt när man klappar händerna mot hans :P