Allt som händer i vårat liv
söndag 21 november 2010
Har fortfarande en jätte hostig grabb här hemma, så idag blir det att stanna inne hela dagen.
AIK har ju match kl 16 så vi ska se den :)
Alvin vill hellst bara mysa med oss hela tiden, och det är klart han får det när han sjuk
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar