söndag 21 november 2010

Har fortfarande en jätte hostig grabb här hemma, så idag blir det att stanna inne hela dagen.
AIK har ju match kl 16 så vi ska se den :)

Alvin vill hellst bara mysa med oss hela tiden, och det är klart han får det när han sjuk



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar