Tog en prommis med vagnen till Konsum imorse, Alvin somnade direkt. Sen fick han stanna ute och sova =)
Han sov som en stock, det var första gången han sov ute.
Jag har gjort köttbullar idag, aldrig gjort det förut.. Blev väl okej, men inte i närheten av mormors!
Ikväll har jag hockeyträning, ska bli kul.
Har dock riktigt ont i skallen, har tagit en alvedon så håller tummarna för att det ska gå över.
Lillen ska sussa hos mormor och morfar i natt, eftersom att Anders jobbar borta mer än vanligt den här veckan så ska dom hjälpa mig :) det tackar jag för
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar