måndag 27 december 2010

NY ADRESS

Vi har bytt adress;

http://www.lundmarklundberg.blogg.se
Både jag och Anders har varit sjuka (magsjuka, bläää) inte alls så kul, men nu börjar vi känna oss bättre.

På juldags morgon åkte vi till Pennstigen, vi åt både frukost och lunch där.
Vi måste verkligen ha varit snälla i år, för när vi åkte hem fyllde vi hela bilen med klappar =)


Det går inte att flytta övre bilder?! Fattar inget..

söndag 26 december 2010

Vi är sjuka så uppdatering kommer när vi är piggare.
Även julklapparna från Pennstigen lägger vi ut sebare

fredag 24 december 2010

Har redan kommit på julklappar som jag glömde fota! Vi har även fått 4st utelampor till huset. Och Anders fick ett skal till mobilen av mig, på skalet var det tryckt en bild som Helena tog av oss alla tre :)
Bilder på de kommer nån annan dag
Nu kommer det bilder från igår och idag.































Det var många fina julklappar till oss under granen, självklart blev även de fotat





























Den svarta skjortan syns knappt på bilden, fick en likadan fast grön också.
Sen fick Alvin en bilbarnstol av sin mormor och morfar som jag inte har fotat..

Nu ska vi se bilar och ladda inför " Lilla julafton" imorgon =)