Vi har bytt adress;
http://www.lundmarklundberg.blogg.se
Allt som händer i vårat liv
måndag 27 december 2010
Både jag och Anders har varit sjuka (magsjuka, bläää) inte alls så kul, men nu börjar vi känna oss bättre.
På juldags morgon åkte vi till Pennstigen, vi åt både frukost och lunch där.
Vi måste verkligen ha varit snälla i år, för när vi åkte hem fyllde vi hela bilen med klappar =)
Det går inte att flytta övre bilder?! Fattar inget..
söndag 26 december 2010
fredag 24 december 2010
Nu kommer det bilder från igår och idag.
Det var många fina julklappar till oss under granen, självklart blev även de fotat
Den svarta skjortan syns knappt på bilden, fick en likadan fast grön också.
Sen fick Alvin en bilbarnstol av sin mormor och morfar som jag inte har fotat..
Nu ska vi se bilar och ladda inför " Lilla julafton" imorgon =)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





















