Har sålt två par skor som jag ska skicka med bussgods imorgon =)
Börjar bli sugen på en Mac dator, ska spara ett tag å se om jag kanske köper en till mig själv när jag fyller år :P
Alvin var super trött ikväll, så när jag skulle vika tvätt la jag ner han i vagnen. Efter 1min sov han som en stock!!
Så nu ligger han i den kallare åk-påsen. Så han får sova i den tills han vaknar.
Nu har halva November gått, snart december!! Helt galet vad tiden springer iväg.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar