Har köpt en macbook pro 13", den kommer nog på tisdag :)
Klockan är nu 23:38, gissa vart min sambo och son är?? Jo de badar i jacuzzin!!!!
Jag längtar efter julen, det är en mysig tid. Alla är så glada och man får träffa gamla vänner som kommer hem.
Nästa vecka ska jag inhandla de sista julklapparna, har kvar att köpa till pappa, morfar, famor, broder och sen kanske de blir en liten grej till Anders också..Vi får se.
Tidigare år har jag haft en lååång önskelista, men nu har jag bara några få saker. Känns roligare att Alvin får paket, även om han inte förstår.
Han är så himla söt, vill komma hem och krama och pussa! Ses snart! Stora kramar/ kicki
SvaraRadera