Allt som händer i vårat liv
onsdag 3 november 2010
Min myspojk har varit underbart snäll i natt, sovit 5 timmar i sträck - snabbätit och somnat om direkt.
Hoppas han gör det till en vana :)
Nu ska jag packa in han i bilen och åka till stan för att ha lagaktiviteter med hockeyn
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar