onsdag 3 november 2010

Min myspojk har varit underbart snäll i natt, sovit 5 timmar i sträck - snabbätit och somnat om direkt.
Hoppas han gör det till en vana :)

Nu ska jag packa in han i bilen och åka till stan för att ha lagaktiviteter med hockeyn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar