Här anmält hela familjen till babysim, till veckan får vi nog veta vilket grupp vi hamnar i.
Och när det börjar, den första gruppen börjar i januari.
Har fotat lite med systemkameran, har inte gjort det på säkert ett år.
Känns att man är rätt ringrostig :P
Tur att Alvin ställde upp som modell !
Dock är mitt photoshop spårlöst försvunnet, så har inte hunnit redigera nåt ännu..
Åh vad roligt med babysim, gäller att börja i tid ;) Längtar till imorn då jag får träffa er!!
SvaraRaderaSka bli så kul att ni kommer =)
SvaraRadera