oj vad han är duktig på att hålla upp huvudet,såg mysigt ut med mysmorgon=)
Härligt med mys-stund :-) Riktigt stark i nacken är han!
Ja han är stark för att vara så liten det måste jag säga! Det finns inget bättre än mys på morgon :)
Ja vi är så stolta att han redan är så stark! Men de är klart, ska han till NHL måste han tränas från första början :P
oj vad han är duktig på att hålla upp huvudet,såg mysigt ut med mysmorgon=)
SvaraRaderaHärligt med mys-stund :-) Riktigt stark i nacken är han!
SvaraRaderaJa han är stark för att vara så liten det måste jag säga! Det finns inget bättre än mys på morgon :)
SvaraRaderaJa vi är så stolta att han redan är så stark! Men de är klart, ska han till NHL måste han tränas från första början :P
SvaraRadera