onsdag 24 november 2010

Vi pratade med kicki idag :D
Första gången hon fick se på lilleman, och om ca 1 månad kommer hon hem och träffas oss på riktigt !
Alvin somnade med en skön stil i soffan igår kväll :P

Håller på att göra jul i Alvins rum.

Har lagt ut lite grejs på tradera nu, första gången... Så håll tummarna för mig :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar