måndag 15 november 2010

Våra nya hjul till vagnen har kommit, dom vi har nu är typ snea :P
Tur vi har garanti !

Idag kom Alvins nya tuttar. Eftersom vi hittar inte en enda rund modell på stan så måste vi beställa dom.

Hade tänkt åka in till stan en stund före mamma slutar, väntar bara på att Alvin ska vakna.
Han har börjat knorra nu så han ska få gosa lite innan jag lyfter upp han

3 kommentarer:

  1. Vilka söta nappar, vart beställer du dem ifrån?

    SvaraRadera
  2. Från babynapp.se
    Man får dom på typ 3 dagar

    SvaraRadera
  3. Jo visst är det skönt, även om jag känner mig väldigt stressad att fara hem hela tiden :P

    Har som inte riktigt hittat det där lugnet att lämna bort honom själv än :)

    Nej jag ammar fortfarande alla mål. Vill försöka amma så länge det går. Iaf upp till han är runt 10 månader. Dock bara helamma fram till 6 mån.

    Han sköter sig bra på natten, ibland kan han sova 7 tim! Men oftast 4 tim åt gången :)

    Hur funkar allt för dig?

    SvaraRadera